Harmonogram działań z ewaluacji wewnętrznej przedszkola
Harmonogram działań z ewaluacji wewnętrznej
w oddziałach przedszkolnych w roku szkolnym 2014/2015
Przedmiot badań |
Sposób przeprowadzenia badania, opracowanie ilościowe i jakościowe |
Narzędzie
|
Odpowiedziny za wykonanie |
Zakres realizacji
|
Termin wykonania |
|
Przedszkole realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój dzieci |
Ankietowanie rodziców
|
Arkusz ankiety |
A.Niciewicz
|
Wszystkie grupy (trzech rodziców z każdego oddziału wybranych losowo)
|
styczeń/luty 2015r. |
|
Ankietowanie nauczycieli
|
Arkusz ankiety |
A.Niciewicz
|
Wszyscy nauczyciele z przedszkola |
styczeń/luty 2015r. |
||
Przedszkole w planowaniu pracy uwzględnia wnioski z analizy badań zewnętrznych i wewnętrznych |
Ankietowanie rodziców
|
Arkusz ankiety |
J. Trancygier
|
Wszystkie grupy (trzech rodziców z każdego oddziału wybranych losowo)
|
styczeń/luty 2015r. |
|
Ankietowanie nauczycieli
|
Arkusz ankiety |
J. Trancygier
|
Wszyscy nauczyciele z przedszkola |
marzec 2015r. |
||
Rozmowa z dyrektorem |
Arkusz rozmowy |
A.Wojciechowska |
dyrektor |
kwiecień |
||
Wywiad z nauczycielami
|
Arkusz wywiadu |
A.Wojciechowska |
Nauczyciele klas I |
kwiecień |
||
Obserwacja koleżeńska zajęć dydaktycznych |
Arkusz do obserwacji zajęć |
Dyrektor |
Oddziały przedszkolne |
marzec – kwiecień |
||
Analiza osiągnięć dzieci absolwentów przedszkola |
Arkusz do analizy osiągnięć dzieci |
Zespół ds. ewaluacji we współpracy z wychowawcami |
Uczniowie klas I |
1-15 maj 2015r. |